خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی؛

استعاره حقوق بشر آمریکایی گویای «وارونگی واقعیت » و «نشاندن دروغ به جای حقیقت» است/ پادزهر حقوق بشر آمریکایی، مقاومت برخاسته از اسلام ناب محمدی است

سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۹۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، متن بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی بدین شرح است:

جنایت و خیانت های دولت آمریکا در نابودی حقوق انسانها در قرن بیستم و تداوم لحظه ای آن موجب گردیده تا به طور نمادگرایانه و برای بیدارسازی افکار ناآگاه نگه داشته شده جهانی و نیز رونمایی از پلیدهایی حقوق بشری آمریکا که در سایه تبلیغات سهمگین و دروغین  بنگاه های خبر پراکنی آنان بزک می شود مقطعی از تاریخ یعنی 6 تا 14 تیرماه به نام هفته «حقوق بشر آمریکایی »نامگذاری گردد.

 استعاره حقوق بشر آمریکایی گویای «وارونگی حقایق » و«نشاندن دروغ به جای واقعیت» است . واقعیت حقوق بشری آمریکا آزادی و صلح برای ملت های جهان ، غرب آسیا و ایران اسلامی نیست . واقعیت حقوق بشر آمریکایی راه اندازی کودتاهای 1952 کوبا، 1953 ایران، 1963 عراق، 1964 برزیل، 1971 بولیوی و جنگ‌های داخلی 1949 یونان، 1954 گواتمالا ، حامی صدام و صدامیان در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی ، ترور رادمردان انقلابی در ایران اسلامی همچون شهید آیت الله دکتر بهشتی ، شهید استاد مطهری ، شهید رجایی ، باهنر و دیگر بزرگان ملت بزرگ ایران در طلیعه انقلاب اسلامی و نیز پشتیبانی از منافقان کور دل در به شهادت رسانیدن 17 هزار از آحاد پاکباخته مردم انقلابی ایران ، یا جنگ‌های بین المللی 2001 افغانستان و 2003 عراق و همدستی با اسرائیل غاصب در ایجاد داعش در 2013 و ترور سردار بزرگ اسلام و ایران؛ شهید حاج قاسم سلیمانی در 2020 است . حقیقت حقوق بشرآمریکایی پشتیبانی از کشتار کودکان و زنان و مظلومان مسلمان در یمن و سوریه و بحرین و افغانستان و لیبی و فلسطین با دستان خون آلود ایدئولوژی های ساختگی و منحوس صهیونیسم و وهابیت  قاتل در رژیم های اسرائیل و سعودی است . 

پادزهر حقوق بشر دروغین آمریکایی ، صداقت برخاسته از اسلام ناب محمدی(ص) است . صداقتی که با خود حماسه ایجاد نموده است . حماسه ای که مقاومت را موجب گشته و آزادی مظلومان از دست جنایتکار تروریست های پرورش یافته عبری ، عربی وغربی را به ارمغان آورده و لبخند رهایی را بر سیمای محرومان از آزادی حقیقی نشانده است . حاصل حقوق بشر در مکتب اسلام ناب ، شخصیت نابی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است . او نماد پاسداری از آزادی حقیقی اسلام و بشریت بود.

حال آنکه محصول حقوق بشر آمریکایی قتل، جنایت ، خیانت ، ظلم ، دروغ و در پی آن حسرت و اشک و آه بر چهره آزادیخواهان و حق طلبان و مظلومان بوده و نمود عناصر پرورش یافته آن احمقان و جنایتکارانی چون ترامپ قاتل و تروریست می باشد. او نماد آزادی دروغین در آمریکا و جهان است.  امروز تشت رسوایی حقوق بشر آمریکایی چنان از بام به زمین افتاده که شرمساری بر آمده از آن ، یارای سربلند نمودن اربابان سلطه درجهان و ایادی داخلی آنان در ممالک اسلامی را سلب نموده است . پرواضح است است که امروز آمریکا و حقوق بشر ابزاری و ساختگی او در حال افول است و حقوق بشر برآمده از اسلام ناب محمدی(ص) که حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) آن را احیاء و خلف صالح او ، حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی ) آن را تداوم بخشید در حال اوج و برگزیدن توسط ملتهای آزاده و حق طلب عالم است . امید است که با افزایش آگاه حقیقی و پایمردی توده های مسلمان و آزادیخوهان جهان این امر به زودی  عینیت یابد .

سپاه فجر استان فارس این افتخار را دارد که با اعلام پیروی مطلق از اندیشه های ناب ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و همدلی با همه حق جویان عالم در راستای روشن نمودن واقعیت حقوق بشر دروغین امریکایی از یک سو و حاکم شدن حقوق بشر اسلام ناب همراه با همه مستضعفان و مظلومان  اقدام نموده و گام بردارد.

 

روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار