مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه امام رضا (ع) درگفت و گو با«بسیج»:

بیوتروریسم سلاح سردمداران امپریالیسم اقتصادی است

مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس با بیان اینکه سلاح های بیولوژیک در دهه های اخیر توسط سردمداران امپریالیسم اقتصادی معرفی شد، گفت: سلاح های بیولوژِیکی تبدیل به سلاحی مرموز برای تاثیر گذاری بر اقتصاد کشورهای جهان شده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۹۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مصطفی آلیانی در آستانه سالروز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی درگفت وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا، اظهار داشت: برخی از کارشناسان حوزه بیوتروریسم نسبت به اینکه ویروس کرونا یک سلاح بیولوژِیکی جهانی برای فلج کردن اقتصاد است، با هم اتفاق نظر دارند.

بیوتروریسم سلاح سردمداران امپریالیسم اقتصادی است

وی با بیان اینکه کشورهای غربی همیشه از سلاح بیولوژیکی برای حذف افراد و تاثیر گذاری براقتصاد جهان استفاده می کردند، عنوان کرد: نمونه بارز آن در دوران جنگ تحمیلی استفاده از سلاح های شیمیایی و میکروبی بر علیه مردم بی گناه ایران می باشد.

وی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا از کشور چین به سایر کشورها، ابراز کرد: انتقال سریع ویروس و عدم شناخت کامل از این بیماری شائبه بیولوژیک بودن آن را بسیار تقویت کرد، به دلیل اینکه تشخیص این ویروس نیز در زمان پیدایش بسیار سخت بود.

وی با قدردانی از نقش آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس کرونا در کشور، ادامه داد: بسیجیان جهادگر با شیوع ویروس covid 19در ایران اقدامات پیشگیری وتشخیصی جدی تری را انجام دادند و سپاه پاسداران تمام امکانات خود را در اختیار مردم برای مقابله با این ویروس منحوس قرار داد.

مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه امام رضا (ع) در پایان با تشریح بخشی از اقدامات سپاه در این شهرستان فردیس، خاطر نشان کرد: جهادگران اقدامات (کمک در تجهیز نقاهتگاه شهرستان، پایش سلامت پرسنل، شناسایی افراد مشکوک به بیماری، توزیع ماسک و موادضدعفونی کننده و ضدعفونی کردن ماشین های حمل و نقل عمومی و معابرسطح شهرستان) انجام دادند و با توجه به عدم وجود دارو قطعی این بیماری، با رعایت بهداشت فردی از روند صعودی ابتلاء و مرگ و میر ناشی از این بیماری، می توان جلوگیری کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها