جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد

همکاری سپاه انصارالمهدی(عج) با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای تزریق امید به جامعه

جانشین سپاه انصارالمهدی استان زنجان در بازدید از تصفیه خانه آب شهر زنجان، از نزدیک در جریان روند تصفیه آب در این تصفیه خانه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۵۱۳۸۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ ابوالفضل طهماسبی در جلسه‌ای که برای پیشبرد همکاری‌های فی مابین با شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برگزار شد، گفت: همکاری سپاه با شرکت آب و فاضلاب جهت آبرسانی به روستا‌ها و مناطق محروم در راستای تزریق امید به جامعه گسترش خواهد یافت.

وی افزود: امروز بهترین راه مبارزه با آمریکا و دشمنان این مرز و بوم، خدمت به مردم است و سپاه آمادگی دارد در همه زمینه‌ها کمک حال ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها باشد تا خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

جانشین سپاه انصارالمهدی استان زنجان تصریح کرد: دشمنان امروزه با هدف القاء ناکارآمدی نظام در نزد مردم و از بین بردن امید به آینده برنامه ریزی کرده که در این جنگ اراده ها، سپاه بصورت تمام قد در کنار دستگاه‌های خدمات رسان خواهد بود.

سرهنگ طهماسبی افزود: سپاه در زمینه‌های مختلف محرومیت زدایی و فعالیت‌های جهادی اقدامات گسترده‌ای داشته و در کمک به شرکت آب و فاضلاب جهت نیل به اهداف خود نیز آمادگی دارد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان را برای آبرسانی به روستا‌ها به کار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز دیگر نهاد سپاه خواهد بود که برای حل مشکلات آبرسانی روستا‌های استان زنجان در کنار شرکت آب و فاضلاب خواهد بود.

معاون بهره برداری شرکت آب فاضلاب استان زنجان نیز در این نشست ضمن تشریح خدمات و فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت پس از ادغام در صدد توسعه خدمات در بخش روستایی و نقاط محروم برآمده است.

علی محمد نادرخانی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای امامان روستا، پیگیری قطع انشعابات غیر مجاز و برخورد قضایی با خاطیان و توسعه آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب از جمله زمینه‌های مورد علاقه برای همکاری شرکت آب و فاضلاب با سپاه استان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار