خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد:

مبارزه با فساد رکن مشترک سپاه و قوه قضائیه

سردار شاهرخی گفت: عدالت از رکن های اصلی جامعه است واحقاق حقوق عامه طبق قوانین یکی از وظایف ذاتی دستگاه قضا می باشد که در این امر نیز سپاه به صورت همه جانبه آماده همراهی و همکاری با قوه قضائیه می باشند.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۵۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین همزمان با هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی صبح امروز (چهارشنبه) با حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.
سردار شاهرخی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های این قوه به خصوص مبارزه با فساد در اشکال مختلف آن عنوان کرد: سپاه خود را موظف می داند یاریگر قوه قضائیه در انجام امور محوله باشد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر نقطه ای که نظام و انقلاب نیاز داشته باشد حضور میابد و از انقلاب آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کند، امروز مبارزه با فساد به صورت گسترده از اولویت های مورد نیاز کشور است، لذا ما نیز در این امر یاریگر سازمان ها و نهاد هایی هستیم که در این امر قدم بر می دارند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآورز شد: عدالت از رکن های اصلی جامعه است واحقاق حقوق عامه طبق قوانین یکی از وظایف ذاتی دستگاه قضا می باشد که در این امر نیز سپاه به صورت همه جانبه آماده همراهی و همکاری با قوه قضائیه می باشند.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار