خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

سپاه در کنار قوه قضائیه، حافظ اقتدار نظام است

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امروز سپاه در تلاش است در کنار قوه قضائیه مشکلات مردم را برطرف کرده و نظام را با همراهی قوه قضائیه به مراتب عالی برساند.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۳۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین صبح امروز سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، به مناسبت هفته قوه قضائیه با حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام معبودی ضمن تبریک این هفته و هدف از تحول در هفته قوه قضائیه بیان کرد: امروز سپاه در تلاش است در کنار قوه قضائیه مشکلات مردم را برطرف کرده و نظام را با همراهی قوه قضائیه به مراتب عالی برساند.

وی گفت: قوه قضائیه در چند جهت مورد هجمه است. امروز مبارزه با مفسدین در حال انجام است و گاهی وجود برخی ویروس های غیرانقلابی در قوه قضائیه موجب می شود دشمن با استفاده از این افراد، به دنبال تبیین اختلاف بین قوه قضاییه و نظام باشد.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: این در حالی است که خواسته مقام معظم رهبری این است که قوه قضائیه با صلابت، پایدار بوده و مردم با حضور دستگاه قضا، در آسایش طعم شیرین امنیت را بچشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار