خبرهای داغ:

افزایش ضریب ایمنی معابر سطح شهر شاهرود با اقدامات متعدد ترافیک

شهردار شاهرود با اشاره به اتخاذ تصمیمات صحیح و کارشناسی دراداره حمل و نقل ترافیک، گفت: اجرای به موقع برنامه ریزی‌های مطالعاتی مبنای عملکرد مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شاهرود بوده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۱۶۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
افزایش ضریب ایمنی معابر سطح شهر شاهرود با اقدامات متعدد ترافیکبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل و ترافیک به عنوان یکی از مهمترین و حساس‌ترین حوزه‌های عملکردی در حیطه وظایف شهرداری مطرح است، افزود: در راستای ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان، تصمیم گیری‌های صحیح، علمی و کارشناسی و اجرای به موقع برنامه‌ها و سیاست‌ها یکی از ضروریات بخش ترافیک است.
وی ضمن بیان این مطلب که این حوزه، اهدافی نظیر ارتقای سطح فرهنگ ترافیک، افزایش ضریب ایمنی معابر سطح شهر، کاهش بار ترافیکی و... را با جدیت دنبال می‌کند، ابراز داشت:از اقدامات صورت گرفته در اداره ترافیک حوزه معاونت عمرانی در سطح شهر می‌توان به نصب تابلو‌های سلار و راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی‌های ترافیکی با رنگ‌های سرد و گرم، اصلاح هندسی و اجرای دور برگردان ها‌ی مختلف در سطح شهر اشاره کرد.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه امروزه آموزش و فرهنگ سازی ترافیک به عنوان راهکار اصلی در بهبود وضعیت ترافیکی شهر‌های مطرح است، اظهار داشت: نصب دوربین در مسیر‌های چهار راه ابن سینا، چهار راه مدرسه قلعه، چهار راه معلم، خیابان فردوسی (دو مورد)، چهار راه شهربانی و نادر و نصب دوربین پلاک خوان در میدان امام رضا از جمله اقدامات این واحد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار