بازداشت دو نفر در خصوص آتش سوزی جنگل های بویراحمد

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آتش‌سوزی‌های منابع طبیعی بویراحمد گفت: دو نفر در بویراحمد در همین خصوص بازداشت هستند و هنوز عمدی بودن کار آنها برای ما محرز نشده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۰۹۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سید علی‌ ملک‌‌حسینی در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد در خصوص آتش‌سوزی‌های مراتع و جنگل کهگیلویه و بویراحمد و برخورد با متخلفان گفت: اگر کسی جنگل ها و مراتع را به آتش بکشد مطابق قانون با وی برخورد خواهد شد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم‌اکنون این افراد در بازداشت هستند و در حال تحقیقات در این خصوص هستیم و عمدی و امنیتی بودن این آتش‌سوزی‌ها را نداشتیم.

وی بیان کرد: تاکنون محرز نشده که مدیران دستگاه های اجرایی استان در آتش‌سوزی‌های اخیر جنگل ها و مراتع استان کم کاری کرده باشند استاندار و همه مسوولان پای کار هستند.

این مسوول قضایی عنوان کرد: مشکلات کنونی و آتش‌سوزی‌ها نتیجه کم‌کاری‌های گذشته است و اگر دستگاه دمنده و سایر امکانات در اختیار بود وضعیت ما در آتش‌سوزی‌ها اینگونه نبود.

ملک‌حسینی با اشاره به آتش‌سوزی در منطقه کوشک بویراحمد مرز با استان فارس گفت: هم‌اکنون نیروهای منابع طبیعی در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات