نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

طبیعتاً مفسدین تاب مبارزه با فساد در قوه قضائیه را ندارند/ حمایت قاطبه مردم از اقدامات قوه قضائیه

جوکار با تأکید بر حمایت قاطبه مردم از اقدامات قوه قضائیه، گفت: طبیعتاً مفسدین تاب مبارزه با فساد را در قوه قضائیه ندارند.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۰۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد صالح جوکار، با اشاره به تغییر و تحولات چشمگیر در قوه قضاییه از زمان انتصاب آیت‌الله رئیسی، گفت: از آن زمان تاکنون شاهد یک تحول و انقلابی در قوه قضائیه بودیم که در سطوح و مسائل مختلف کاملاً روشن است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تغییرات قوه قضائیه در مسائل ساختاری تا برخورد جدی باکسانی که در این نهاد دست به فساد زدند، ایجاد شد اظهار داشت: رویکرد رئیس محترم قوه قضائیه به سمت این است که عدالت در همه سطوح در کشور برقرار و آنچه حق مردم است به آن‌ها داده شود و در این راستا هم گام‌های خوب و موثری برداشته‌شده است.

وی عنوان کرد: قوه قضائیه در این مدت موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده که انتظار می‌رود این روند در یک شیب حساب‌شده ادامه پیدا کند تا به اجرای عدالت به‌صورت دست‌یابیم.

جوکار بابیان اینکه قطعاً اقداماتی که رئیس قوه قضائیه موردحمایت قاطبه مردم است، افزود: چیزی که امروز مردم از قوه قضائیه انتظار دارند این است که به‌طور جد در حوزه قضایی که نگران آن هستند و شاید حقوق آن‌ها توسط عده‌ای پایمال و از بین می‌رود، پشتیبان و حامی حقوق مردم و حمایت از مستضعفان در مقابل زیاده خواهان باشند.

جوکار با تأکید بر اینکه مقابله قوه قضائیه با مفسدان، جوسازی‌ها و تهمت‌هایی را در پی خواهد داشت اظهار داشت: در این مسیر از ریاست محترم قوه قضائیه درخواست داریم که با بردباری، اندیشه و برنامه‌ریزی به راه خود ادامه دهند تا تحقق اهداف و برنامه‌هایی که در قوه قضائیه طرح‌ریزی کرده‌اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرکسی که اقدامات مؤثر و خوب و اثرگذاری را انجام دهد نارضایتی مفسدین را به دنبال خواهد داشت، بنابراین آن‌ها سعی دارند که این نهاد ارزشمند را تخریب کنند و با اقدامات روانی کار‌هایی را انجام دهند. طبیعتاً نباید به این جوسازی‌ها و تهمت‌ها توجه کرد و به‌طور جد باید مسیر خود را ادامه دهیم و به اهداف از پیش تعیین‌شده خود دست‌یابیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار