کمبود دارو، تجهیزات و منابع مالی در بیمارستان آیت‌الله بروجردی برای مقابله با کرونا

رئیس بیمارستان آیت‌الله بروجردی گفت: در این مرکز درمانی پذیرش بیماران کرونایی در بروجرد، با کمبود دارو، تجهیزات و منابع مالی مواجهیم.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۶۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بهزاد خوش‌مست امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی بروجرداظهار کرد: در بیمارستان آیت‌الله بروجردی به عنوان مرکز پذیرش بیماران کرونایی در بروجرد، با کمبود تجهیزات، نیروی انسانی، منابع مالی و دارویی مواجهیم.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌رو در زمینه تهیه دارو در بیمارستان پذیرنده بیماران کرونایی در بروجرد، عنوان کرد: از سویی با مشکل تامین منابع مالی مواجهیم.

رئیس بیمارستان آیت‌الله بروجردی خاطرنشان کرد: در شرایطی که تاکنون ۴۰ نفر از کادر درمانی این بیمارستان به بیماری کرونا مبتلا شده و ۱۷ نفر از آن‌ها به همین دلیل در مرخصی به سر می‌برند، وضعیت فعلی موجب نارضایتی بیماران شده است.

خوش‌مست تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات این مرکز درمانی کمبود نیروهای خدماتی، پشتیبانی و انتظامی است که موجب ایجاد مشکلاتی در زمینه خدمات‌رسانی به بیماران شده است.

وی با انتقاد از کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان آیت‌الله بروجردی تصریح کرد: از سویی برخی تجهیزات بیمارستانی در حال فرسودگی بوده و همین روزها است که مشکلاتی در زمینه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بیمارستان داشته باشیم.

رئیس بیمارستان آیت‌الله بروجردی وجود تنگناهای شدید مالی را از دیگر مشکلات این مرکز درمانی برشمرد و ادامه داد: از این‌رو نیاز است در زمینه رفع مسائل اعتباری و مالی چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات