خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

هیچ مشکلی بدون حضور انقلاب اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و جهانی حل نخواهد شد

فرمانده سپاه بجنورد گفت: هیچ مشکلی بدون حضور انقلاب اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و جهانی حل نخواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۳۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه بجنورد به عملکرد دولت مردان آمریکا در تبعیض نژادی اشاره و گفت: نفرت از ظلم و بی عدالتی در غرب و مخصوصا در آمریکا بیداد نموده و باعث خروش مردم آمریکا شده است ، در تاریخ نیز این جنایت ها و نژادپرستی های دولت آمریکا آشکار و نهان می باشد.

مهدی الهی راد در ادامه وضعیت کنونی کشور را ترسیم و افزود: در قبل از انقلاب اسلامی ، ایران کشوری غیر مستقل و شاه گوش به فرمان آمریکا و ایادی آنان بود ، با ظهور انقلاب اسلامی ، ایران به استقلال رسیده و در حال حاضر در هیچ معادله ای در منطقه و جهان بدون حضور ایران حل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج باید جایگاه حساس خود را بشناسند و آن را ارتقاء داده و با شناخت کامل از انقلاب اسلامی ، بسیج و دستاوردهای آن و ایجاد گفتمان عمومی در پایگاه بسیج و منطقه جغرافیایی خود به وظیفه خود که پیشبرندگی انقلاب اسلامی است عمل نمایند.

فرمانده سپاه بجنورد به 5 مرحله رسیدن به تمدن اسلامی اشاره نموده و گفت: انقلاب اسلامی در حال حاضر در مرحله سوم قرار دارد و آن هم ایجاد دولت اسلامی مبتنی بر آرمان های اسلامی است که باید بسیجیان و آحاد مردم به دنبال دولتی ، عدالت گرا ، حامی ارزشهای دینی و اسلامی ، حامی مستضعفین و محرومان و ... باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار