فرمانده نیروی انتظامی کردستان:

اقتدار، عزت و شرف ايران اسلامی ثمره خون پاک شهداست

فرمانده انتظامی استان کردستان شهداء را سرمايه‌های هميشه جاوادان انقلاب اسلامی دانست و گفت: بدون شک عزت امروز اسلام و مسلمين، ثمره خون شهداست.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۳۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر و با هدف دلجویی ازخانواده‌های شهداء عرصه مبارزه با مواد مخدر سردار «علی آزادی» از خانواده‌های شهیدان «رضا سلطانیان و عبدالله قادرمرزی» در سنندج دیدار و دلجویی کرد.

وی در جریان این دیدار خون شهیدان را تضمین‌کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: آبرو و حیثیت انقلاب اسلامی، مرهون برکت خون پاک شهدای عزیز است.

سردار آزادی با بیان اینکه اقتدار، عزت و شرف ایران اسلامی ثمره خون پاک شهدا است، افزود: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است ثمره خون پاک شهیدان بوده و باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت و تعالی انسانی شده است.

وی افزود: تجلیل از خانواده‌های شهداء را امری لازم ضروری است چراکه این خانواده‌ها ایثارگرانه در راه آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و دشواری‌های زیادی را نیز تحمل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان شهادت را از ارزشمندترین واژه‌ها در آموزه‌های دینی توصیف کرد و بیان داشت: امروز خانواده‌های شهداء افتخار می‌کنند که عضوی از خانواده خود را در راه خدا و اسلام تقدیم کرده اند.

سردار آزادی تصریح کرد: همانا آرامش و آسایش ما مرهون از خودگذشتگی‌های مردانی است که با هدیه جان خود در راه حق، عرصه را بر زورگویان و مستکبران عالم بسته و زمینه‌ساز احیاء نظام اسلامی شدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از شهداء به عنوان اسوه‌های بصیرت، شهادت طلبی، ولایتمداری یاد کرد و افزود: این سبک‌بالان با تلاش و مقاومت در مقابل دشمنان، سربلندی و سرافرازی را برای کشور به ارمغان آوردند؛ چرا که این عزیزان در دامان مادرانی همچون حضرت زینب (س) پرورش یافته اند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه شهیدان با الگو گرفتن از انبیاء و اولیای الهی درس جهاد، ایثار و شجاعت را به همگان آموختند، تصریح کرد: شهداء بهترین الگو برای جوانان در انتخاب معیار‌های زندگی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهداء است، بیان داشت: پیام و خواسته شهداء ولایتمداری، حفظ انگیزه شهادت و حمایت از خط امام راحل و مقام معظم رهبری است.

سردار آزادی بر رواج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین قشر جوان تأکید کرد و افزود: پایبندی به راه شهداء و گام نهادن در این مسیر باید سرلوحه تمام امور قرار گیرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از شهداء به عنوان الگوی واقعی صبر و استقامت در پایداری و حفظ ارزش‌های اسلام یاد کرد و گفت: آنان با ایثار و جانفشانی در راه اعتلاء امنیت و آرامش کشور عزیزمان ایران جان خود را خالصانه تقدیم اسلام کردند و خانواده این عزیزان به دلیل صبر و استقامت و قدم برداشتن در راه ترویج فرهنگ شهادت و حفظ ارزش‌های دین مبین اسلام، در اجر و ثواب معنوی شهدا و ایثارگران شریک هستند.

در پایان این دیدار با تقدیم لوح و هدایایی از خانواده‌های معظم شهداء قدردانی شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار