خبرهای داغ:

خدمت به مردم وظیفه مسوولان/بیکاری ۳۵ درصدی شرق استان سمنان

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه مسئولین است گفت: میزان بیکاری در شرق استان سمنان ۳۵ درصد است و اگر مسئولان نمی توانند این آمار را کاهش دهند،حداقل مانع بیشتر شدن آن شوند.
کد خبر: ۹۲۵۰۲۸۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی در جمع مردم شاهرود به مناسبت افتتاح دفتر نمایندگی نماینده مجلس این شهرستان با بیان اینکه میزان بیکاری در شرق استان سمنان ۳۵ درصد است اظهار کرد: اگر مسوولان نمی‌توانند این آمار را کاهش دهند مانع از بیشتر شدن آن شوند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار غنی در شرق استان همه مسوولان با یک نگاه و هدف مشترک برای پایین آوردن آمار بیکاری تلاش مضاعف کنند.
وی ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید داخلی را از اولویت‌های کاری مجلس یازدهم خواند و تصریح کرد: مسوولان شهرستان برای جذب سرمایه گذاران بسترسازی کرده و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.
خانی با بیان اینکه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در دستور کار است، اظهار کرد: بخش دولتی در شهرستان با همکاری این کارگروه‌ها از فرصت و ظرفیت‌ها برای ارتقای شهرستان استفاده کنند تا جایگاه واقعی شهرستان را به دست آوریم.
وی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به مردم رفتار بهتری داشته و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه مسوولان است، تصریح کرد: رقابت سیاسی در انتخابات تمام شده، از همه نامزدها، نمایندگی و مسوولان برای عمران و آبادانی این شهرستان طلب همراهی دارم.
وی گفت:نماینده قشر خاصی از جامعه نبوده و وکیل مردمی کسی است که همه جا از حق شهروندان دفاع کند.
در این آیین که فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود و برخی از مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، علیرضا آشوری به عنوان مسوول دفتر ارتباطات، عبدالرحیم ابراهیمیان و حمیده محبی به عنوان مشاور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی معرفی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار