مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلی آیت ا.. اعرافی میبد

مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) به همراه یادبود مرحوم حاج حبیب برزگری از جانبازان و پاسداران سرافراز میبد، در محل مصلی میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۹۸۶۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) به همراه یادبود مرحوم حاج حبیب برزگری از جانبازان و پاسداران سرافراز میبد، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حسنی و مرثیه سرایی سید ابوالفضل دهقانی بارعایت پروتوکل‌های بهداشتی در محل مصلی میبد برگزار شد.
جناب حجت الاسلام آقای حسنی امام جمعه موقت شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در مورد زندگینامه و روش زندگی و نحوه تربیت بیش از چند هزار شاگرد مکتب این امام عزیز مطالبی عرض کرد.
در این مراسم تمامی اقشار مردم، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا، نماینده مردم شهرستان میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، مسولین شهرستانی و استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و پاسداران با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌های مربوطه، حضور گسترده داشتند.
در این مراسم نیز یاد و خاطره مدیر توانمند مصلی میبد مرحوم حاج حبیب برزگری نیز گرامی داشته شد.
ایشان از جانبازان و پاسداران سرافراز میبد بودند که بر اثر بیماری کرونا و بیماری شیمایی که داشتند، در فروردین ماه ۹۹ به دیار باقی شتافتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار