خبرهای داغ:
نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

پیگیر موضوع هاب لجستیکی استان قزوین هستیم

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیازمند و پیگیر برجسته کردن هاب لجستیک استان قزوین هستیم
کد خبر: ۹۲۴۹۸۳۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح خط دوم راه آهن قزوین کرج بیان کرد: سالهاست که انتظار این روزها را داشتیم. قزوین شریان آئورت راه های کشور است و اگر قدر این هاب لجستیک را ندانیم، مردم استان بهره ای جز دود و تلفات نخواهند برد.

وی گفت: باید یاد بگیریم به لحاظ اقتصادی برای مردم طوری کار کنیم که مردم از فواید آن کار اقتصادی بهره مند شوند و این در حالی است که در کنار راه قرار گرفتن استان، برای ما مزیت بسیار مهمی است‌.

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه مهم است استفاده از حمل و نقل ریلی بعنوان یک فرهنگ در جامعه است این در حالی است که حمل و نقل ریلی علاوه بر سرعت، دوستدار محیط زیست می باشد و از مدیریت ارشد اجرایی استان می خواهیم برای این امر بودجه ای در نظر بگیرند.

دکتر محمدبیگی عنوان کرد: ما پانزده شهر و شهرک صنعتی در استان داریم که قطعا تولیدات این واحدها می تواند علاوه بر رفع نیاز استان و کشور، نیاز کشورهای همسایه را نیز برطرف کند.

وی افزود: با توجه به دانشگاهی بودن استان قزوین، جهت ارتقا فرهنگ استفاده از حمل و نقل ریلی، پیشنهاد می شود یک کارت حمل و نقلی به دانشجویان جهت فرهنگ سازی حمل و نقل ریلی ارائه شود.

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی‌ تصریح کرد: برای توسعه ایستگاه راه آهن قزوین، طرح ویژه ای ایجاد شود تا این ایستگاه از ظرفیت امکاناتی سایر ایستگاه های کشور بهره مند شود.

وی اضافه کرد: بحث اداره کل شدن راه آهن قزوین بسیار مهم است و از خواسته های دیرینه مردم استان است و لازم است برای امنیت مسیرهای منتهی به راه آهن بودجه ویژه ای تعبیه شود.

دکتر محمدبیگی گفت: ما نیازمند برجسته کردن هاب لجستیک استان قزوین هستیم و از دیرباز و از تاریخ کهن قزوین مشخص است که قزوین دارای فرهنگ خدمات رسانی در حوزه جاده ای به سایر شهرها و استان ها و حتی کشورها بوده و شأن میهمان داری استان قزوین این است که حداقل مترو هشتگرد به قزوین به سرعت پیگیری شود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار