دکتر یزدان پناه در گفت و گو با خبرگراری بسیج :

حقوق پرستاران قرارداد 89 روزه بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حقوق نیروهای قراردادی 89 روزه بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد به حساب بیمارستان ها واریز شده و ظرف روزهای آینده به این نیروها پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۶۸۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

دکتر پرویز یزدان پناه امروز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از محل اعتبارات ابلاغی وزارت بهداشت و درمان افزون بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان مربوط به نیروهای قرارداد 89 روزه  حوزه درمان  بیمارستان های استان است که این مبلغ روز دوشنبه 26 خرداد 99 به حساب بیمارستان های مربوطه در کهگیلویه و بویراحمد واریز شده است و برخی بیمارستان ها پرداخت کرده اند و برخی نیز در روزهای آینده پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان  اینکه نخستین استانی هستیم که حقوق نیروهای قرارداد 89 روزه را پرداخت می کنیم افزود:  از سوی جلال پوران فر معاون  توسعه و منابع انسانی دانشگاه یاسوج نیز به روسای بیمارستان ها  اعلام شده است که تا ظهر پنج شنبه (30 خرداد 99 ) حقوق و مزایای نیروهای 89 روزه  را به حساب  آنها واریز کنند و چنانچه  روسای بیمارستان ها  در این زمینه کوتاهی کنند برخورد قانونی لازم  با آنها صورت می گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: افزون بر 500 میلیون تومان هم به حساب  حوزه بهداشت واریز شده که در هفته آینده به حساب نیروهای قراردای 89 روزه بخش بهداشت  پرداخت می شود.

وی با اشاره به جذب نیرو‌های بهداشتی و درمانی در قالب قرار داد 89 روزه، گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، وزارت بهداشت این اختیار را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور داد که در صورت نیاز با نیرو‌های بهداشتی و درمانی، قرارداد 89 روزه‌ای برقرار کنند که ما نیز به جذب نیرو اقدام کردیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: پس از سه ماه این قرارداد‌ها به اتمام رسید و حقوق این افراد به حساب بیمارستان ها واریز شده است .

دکتر یزدان پناه ابراز داشت: وزارت بهداشت اختیار جذب مجدد را به دانشگاه‌ها نداده است، اما پیشنهاد دادیم که برای آزمون جدید جذب نیرو، امتیازی برای این افراد به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

گفتنی است، مجموع نیروهای 89 روزه استان کهگیلویه و بویراحمد 227 نفر است که 160 نفر پرستار و در دو بخش نقاهتگاه و بیمارستان و مابقی از نیروهای بهداشتی و رادیولوژی ، آزمایشگاهی و کمک پرستار هستند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار