خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

بسیج اقشار، مروج ولایت پذیری در قشرهای مختلف جامعه باشد

سرهنگ حیدری گفت: بسیج اقشار که در هر نهادی مستقر هستند، باید نمادی از جهاد، ایثار و فرهنگ شهادت و ولایت پذیری را در قشر خود ترویج دهند.
کد خبر: ۹۲۴۹۵۵۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فرماندهان و مسئولین بسیج اقشار ناحیه امام حسن (ع)با سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده  امام حسن مجتبی(ع) دیدار و گفتگو کردند.

 

سرهنگ حیدری در ابتدای این دیدار گفت: بسج اقشار یکی از اثر گذارترین رده های بسیج است که این امر به دلیل وجود نخبگان و شرایط سنی آنهاست که می توانند اثرات به مراتب تاثیرگذارتری داشته باشند.

  

وی افزود: بسیج اقشار که در هر نهادی مستقر هستند مانند ورزشکاران، حقوقدانان، اصناف و جامعه پزشکی و غیره باید نمادی از جهاد، ایثار و فرهنگ شهادت و ولایت پذیری را در قشر خود ترویج دهند.

 

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: نگاه همه  کارمندان و کارکنان به شما بسیجیان است. باید کار بسیجیان در اقشار بسیار در معرض دید همگان و کاملا مشهود باشد و با رفتار در کار خود بتوانند ارزشهای انقلاب اسلامی را ترویج دهند.

 

وی با اشاره به نقش بسیج اقشار در مقابله با جنگ نرم دشمن اضافه کرد: به طور مثال باید بسیج رسانه به گونه ای وارد شود که دشمن در مقابل عملکرد ما ناتوان و زبون شود و و همچنین بسیج کارگران بعنوان محور و حلال مشکلات کارگران باشد تا امید مردم نسبت به انقلاب و نظام بیشتر شود.

 

فرمانده ناحیه امام حسن (ع)گفت: بسیج یعنی حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی. بسیج اقشار با تدبیر و هماهنگی با دستگاه های مختلف دولتی و برنامه ابلاغی در راستای حفاظت از انقلاب و جمع کردن سرباز برای انقلاب اسلامی وظیفه همگان است و در مسائل اجتماعی و فرهنگی و حتی امنیتی باید افرادی تربیت کنیم که سرباز انقلاب اسلامی باشند.

 

سرهنگ حیدری از ظرفیت بالای بسیج اقشار نسبت به دیگر بسیجیان در زمینه استقلال مالی نسبت به ناحیه و حتی کمک نیروی انسانی نخبه به ماموریت های حوزه های محلات بیان کرد: مطالبه گری اقشار باید بیشتر در قبال خون شهدا باشد و ما با مطالبه گری از مسئولین دستگاهای مربوطه خود از خون شهدا حراست کنیم.

  

فرمانده سپاه قزوین گفت: دوستان ما در بسیج اقشار باید فضا را به سمت تقوا و اخلاق و بصیرت و ولایت پذیری که هدف اصلی ماست هدایت نمایند. با تعامل هر چه بیشتر باید با مدیران دستگاه های دولتی با اخلاق بتوانیم بسیج را بیش از پیش گسترش دهیم و فرهنگ سازی ما باید برای ظهور امام زمان(عج) باشد.

 

۱۰۰۸/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار