خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

جهان متاثر از رسانه است/ هم‌افزایی رسانه‌ها در حل مشکلات موثر است

سردار حمید دامغانی گفت: حفظ وحدت و هم‌افزایی رسانه‌های داخلی در حل مشکلات و در شکست دشمن موثر است
کد خبر: ۹۲۴۹۵۰۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار سرتیپ دوم حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان گفت: رسانه نقش محوری در جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد.
وی با بیان اینکه حفظ وحدت و هم‌افزایی رسانه‌های داخلی در حل مشکلات و در شکست دشمن موثر است ادامه داد: رسانه می‌تواند به هر اتفاق و جریان عمومی وزن دهد و در اتفاقات جهان نقش ایفا کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: جهان متاثر از رسانه است و اکنون دشمنان با ترکیب جنگ سخت و نرم در حال رقم زدن جنگی دیگر برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند و رسانه ها در این میان نقشی مهم در خنثی کردن دسیسه‌ها دارند.
سردار دامغانی با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال مشروعیت‌زدایی، اعتمادزایی و قداست زدایی و القای ناکارامدی نظام و بزرگنمایی مشکلات برای مایوس کردن مردم است بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی رسانه‌ای با امپراتوری رسانه‌ای خود است، ایجاد ناامنی برای القای ناکارامدی و به دنبال آن براندازی را دنبال می‌کند.
وی گفت: کرونا آزمون جهانی است و ایران در شرایطی که همه کشورها همزمان دچار مشکل شدند و لوازم بهداشتی را به سرقت می‌بردند در آزمون کرونا موفق عمل کرد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: با نقش بی‌بدیل مردم که مبتنی بر تمدن و تربیت اسلامی است ایران در آزمون کرونا عملکرد قابل قبولی داشت.
سردار دامغانی تصریح کرد: امریکا در جهان روبه افول است و جایگاه گذشته را در جهان ندارد در حوزه‌های مختلف مانند مدیریت کرونا این مهم را نشان داد.
وی ابراز کرد: غرب با تنفس مصنوعی زنده است که نام آن را باید رسانه گذاشت لذا باید گفت امروز که جهان متأثر از رسانه است و باید رسانه‌های ما هوشیار باشند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد:مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کردند که نخستین جهاد جوانان شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است و جوانان باید امید را در دل خودشان و دیگران ایجاد کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار