خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار

الحاق بافت گلزار شهدا به محدوده روستاها تا پایان مرداد ماه امسال انجام شود

فرخزاد گفت: الحاق بافت گلزار شهدا به محدوده روستاها تا پایان مرداد ماه امسال انجام شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۴۹۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا خاطر نشان کرد: دهیاران هر ساله گزارشی کامل از اقدامات صورت گرفته در گلزار شهدا را به دفتر امور روستایی و بنیاد شهید ارائه نمایند.

وی افزود: برای موضوعات موردی اگر تا برگزاری این جلسات صبر کنیم زمان زیادی از دست می دهیم لذا درصورت نیاز جلسات موردی و همچنین جلسات متناظر در فرمانداری ها برگزار شود تا موضوعات در اسرع وقت پیگیری و به نتیجه مطلوب برسند.

معاون عمرانی در خصوص راههای دسترسی به گلزار شهدا در روستاها گفت: مسیرهای دسترسی به گلزار شهدا عموما مسیر طولانی ندارند و اعتبار آن می تواند در غالب اصلاح راههای روستایی تامین شود اما الحاق بافت گلزار شهدا به محدوده روستاها تا پایان مرداد ماه امسال انجام شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین پروژه در دست احداث باغ موزه شهدا را بسیار مهم دانست و گفت: احداث این موزه که با هماهنگی همه دستگاه ها در حال انجام است کار ارزشمندی برای استان است و در جلسات مرتبط با آن مسوولین بنیاد شهید نیز حضور داشته باشند.

فرخ زاد گفت: اخیرا زمینی از سوی راه و شهرسازی به شهرداری داده شده که این زمین به ارزش ۷ میلیارد تومان در مزایده به فروش رفته و قرار شده که این اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار