خبرهای داغ:
تاکنون حاصل شده است؛

رشد ۷۶ درصدی اطعام نیازمندان در قزوین

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: تحلیل کمک های مردم نشان می دهد که تاکنون رشد کمک ها در سرفصل اطعام نیازمندان ۷۶ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۹۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد فرهادی بیان کرد: یکی از برنامه های امدادرسانی در این نهاد که با توجه رسیدن ماه مبارک رمضان و کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا مورد توجه بود، اطعام نیازمندان است.

وی ادامه داد: البته اطعام تنها محدود به ایام ماه رمضان نیست از این رو تحلیل کمک های مردم نشان می دهد که تاکنون رشد کمک ها در سرفصل اطعام نیازمندان ۷۶ درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: طی سال ۹۸ مجموع عملکرد اطعام بیش از شش ۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان بوده که در دو ماهه سال جاری این رقم به بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان رسیده است .

وی افزود: عملکرد مراکز نیکوکاری در این مدت با رشد ۷۰ درصدی از دو میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان در ۱۲ ماهه سال ۹۸ به بیش از چهار میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان در دو ماهه نخست سال جاری رسیده است.

فرهادی عنوان کرد: کار امدادرسانی به نیازمندان تا زمانی که مشکل تأمین معیشت و گذران زندگی برای برخی از افراد وجود دارد، استمرار داشته و تلاش می کنیم از فرصت های مختلف خدمت رسانی به مددجویان برای ارتقای زندگی آنها استفاده کنیم.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و از طریق کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان اهدائ کنند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار