خبرهای داغ:
آرزو یوسفی
فرمانده سپاه بجنورد:

گفتمان جهانی سازی انقلاب اسلامی با تفکر بسیجی محقق می شود

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج گفت: گفتمان جهانی سازی انقلاب اسلامی با تفکر انقلابی و بسیجی در گام دوم انقلاب محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۹۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مهدی الهی راد» امروز در جلسه ابلاغ برنامه های بسیج سال 1399 که با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج حوزه امام علی (علیه السلام) و حوزه حضرت معصومه ( سلام الله علیها) در محل نمازخانه سپاه بجنورد برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق (علیه السلام)، گفت: بسیج مدرسه و دانشگاه عشق است که در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد افزود: تا کنون اوج آمادگی های بسیج در جای جای ایران اسلامی و حتی تفکر بسیجی در برخی از کشورهای دیگر نیز نفوذ کرده است.

 

وی اظهارداشت: در هر مأموریتی که سپاه با اتکاء به دریای خروشان بسیج وارد عمل شده، به اعتراف همه دشمنان انقلاب اسلامی موفق و موثر بوده و این شجره طیبه نوپای زمان دفاع مقدس تبدیل به درختی تنومند شده که دیگر در مقابل طوفان ها و تهدیدات دشمن سرخم نخواهد کرد.

 

الهی راد به نقشه های دشمنان و خباثت های آنان در خصوص عدم برگزاری چشن 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان، جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را گرفتیم و وارد گام دوم انقلاب و گسترش تفکر مقاومت و جهانی شدن انقلاب اسلامی شده ایم.

 

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد بیان داشت: گفتمان جهانی سازی انقلاب اسلامی با تفکر انقلابی و بسیجی در گام دوم انقلاب محقق خواهد شد و امروز این تفکر را در سایر کشور های جهان مانند عراق، یمن، لبنان، سوریه و حتی در خود ایالت متحده آمریکا نیز می بینیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار