پیام تسلیت فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

سردار جهانبخش کرمی؛فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق (ع)، موسس مذهب شیعه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۹۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛متن پیام به شرح ذیل است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بیست و پنجم شوال سالگرد شهادت جانسوز حضرت جعفر صادق(ع)، آن امام همام و شخصیت گرانقدری است که در اشاعه و ترویج دین مبین اسلام از هیچ کوششی فرو گذار نکرد و مال، جان و زندگی خویش را صرف هدایت جامعه به سوی طریقت رستگاری و آزاد اندیشی نمود.

 

حضرت امام جعفر صادق (ع) در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخ گهربار اسلام، برای تبین جایگاه امامت، سال ها تبعید و اسارت را به جان خریدند و با بیان بلیغ و کلام فصیح خویش راه را بر توطئه دشمنان دین بسته و با تربیت شاگردانی شایسته، بقاء و استمرار دین مبین اسلام را تضمین کردند.

 

اینجانب با عرض تسليت سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق(ع) به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ( عج ) و تمامی مسلمین جهان،  از خداوند منان توفيق قرارگرفتن در زمره پيروان راستين آن حضرت را مسئلت دارم؛ اميد است مسلمانان و شيعيان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهي برگرفته از تعاليم ارزشمند بزرگ پرچمدار شيعه راستین علوی، صادق آل محمد(ص) آينده اي نويد بخش را براي امت اسلامي رقم زده و همواره در مسير حق و حقيقت حركت كنند.

 

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار