مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

ایجاد ۵۲۰۰ فرصت شغلی در سال جاری/ خدمات کمیته امداد زماندار است

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با مدیر عامل پالایشگاه و مدیر عامل نیروگاه حرارتی شهرستان شازند دیدار و گفت‌و گو کرد.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۸۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ، با بیان اینکه تعداد ۴۸ هزارو ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی هستند، گفت: خدمات کمیته امداد زماندار است و ایجاد ۵۲۰۰ فرصت شغلی از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در سال جاری است.

وی افزود: بیشتر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنان سرپرست خانوار ویا روستایی هستند و۱۲۹ خانواده با سه فرزند یتیم و بیشتر فاقد مسکن هستند و در منازل استیجاری زندگی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش مسئولیت اجتماعی افزود: به منظور کاهش فقر و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیاز است همه دستگاه‌ها و بخش‌ها به مسئولیت اجتماعی خود به خوبی عمل کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه توانمندسازی را مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد عنوان کرد و گفت: به منظور توانمندسازی در بخش‌های معیشت ، مسکن و ایجاد اشتغال نیازمند حمایت و همکاری خیران و نیکوکاران هستیم.

وی اضافه کرد: با ایجاد مرکز نیکوکاری در نیروگاه حرارتی شازند بستر سازی هدایت کمک‌های خیران برای کمک هدفمند به اقشار کم بضاعت فراهم می شود.

مهندس رمضان پور مدیر عامل پالایشگاه شازند نیز ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد گفت: از سال ۹۲ انجمن خیریه پالایشگاه به صورت مرکز نیکوکاری فعال بوده و شرکت پالایشگاه شازند آماده همکاری با کمیته امداد در حمایت از محرومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار