استاندار یزد:

شرایط کرونایی یزد در حد تعطیلی مراکز مختلف نیست/ افزایش مراقبت از مسافرین ورودی به استان

طالبی استاندار یزد از افزایش مراقبت از مسافرین ورودی به استان خبر داد و گفت: شرایط کرونایی یزد در حد تعطیلی مراکز مختلف نیست.
کد خبر: ۹۲۴۸۶۸۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد علی طالبی، با بیان اینکه بر اساس مصوبات چند روز گذشته ستاد استانی کرونا قرار بر این شد تا نظارت خود را بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان افزایش دهیم گفت: با توجه به اینکه افزایش آمار در استان یزد ناشی از مسافرت‌های صورت گرفته است یا ابتلا همشهریان در سایر استان‌ها بوده، قرار بر این شد تا اقدامات جدی‌تری در استان دنبال شود.

استاندار یزد به دیگر اقدامات استان برای جلوگیری از موج دوم کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: در نظر داریم تا مراقبت بیشتر از مسافرین ورودی به استان یزد که در مراکز اقامتی یا مراکز درمانی بستری هستند را در دستور کار خود قرار دهیم تا از موج دوم کرونا در استان جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: همچنین منتظر یکسری تصمیمات ستاد ملی مقابله کرونا هستیم تا فعالیت‌های دیگری را که نیاز به مجوز این ستاد را دریافت کنیم تا اقدامات بعدی را در استان یزد انجام دهیم.

طالبی در پاسخ به این سؤال که اگر شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا باشیم بازهم تعطیلی اصناف را در استان یزد خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: اصلاً شرایط استان یزد در آن حدی نیست که نیاز به تعطیلی مراکز مختلف باشد و اینکه الآن در استان با اقدامات و فعالیت‌هایی انجام‌شده هیچ منطقه قرمزی را نداریم.
ارسال نظرات