خبرهای داغ:

برگزاری اردو‌های جهادی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود

جهت هماهنگی بیشتر در برگزاری اردو‌های جهادی گروه‌های جهادی دانشجویی، دانش آموزی و فراگیران موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود نشستی با همین موضوع در دفتر مرکزی این موسسه فرهنگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۸۶۰۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی در جلسه هماهنگی چگونگی برگزاری اردو‌های جهادی این موسسه فرهنگی که  با حضور دانشجویان، دانش آموزان و فراگیران موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار شد، در خصوص ضرورت تداوم و تشکیل اردو‌های جهادی در مناطق محروم کشور و اهمیت این موضوع و تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای خدمات رسانی به محرومان جامعه مطالبی بیان نموده و بر ضرورت اجرای این اردو‌ها تاکید کرد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود بیان کرد: اردو‌های جهادی یک فعالیت گروهی است و هماهنگی افراد در اجرای هرچه بهتر آن تأثیر و نقش به سزایی دارد.
وی افزود: خدماتی که می‌توان در این اردو‌ها ارائه کرد شامل خدمات آموزشی، فرهنگی تبلیغی، مشاوره، خدمات رفاهی و درمانی و امور خیریه است.
ابراهیمی تصریح کرد: اصولاً پیشگیری مقدم و بهتر از درمان است؛ در همین خصوص بایستی بستر‌های آموزشی برای مردم فراهم شود تا بتوان به آن‌ها اصول مختلف بهداشتی و درمانی را آموخت و در آن صورت ما شاهد کاهش شیوع بیماری‌های مختلف خواهیم بود.
بر پایه این گزارش؛ مقرر شد جلسات بیشتری برای هماهنگی اردو‌های جهادی برگزار شود و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت جهت بهبود اردو‌ها تعیین شودو مقرر شد با توجه به بررسی وضعیت فعلی و اخذ مجوز‌های مربوطه و هماهنگی با نهاد‌های مرتبط اردو‌های جهادی این موسسه فرهنگی در فصل تابستان بارعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار