خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین

تعيين تكليف 14 قرارداد راكد در هيئت حل اختلاف و داوری شركت شهركهای صنعتی استان قزوين

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راكد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 14 قرارداد واگذاری در جلسه هيئت حل اختلاف و داوري استان مطرح و بررسی شد.
کد خبر: ۹۲۴۸۵۷۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حمیدرضا خانپور بعد از پايان اولين جلسه هيئت حل اختلاف و داوري در سالجاري افزود: در اين جلسه تعیین تکلیف ۱۴ قرارداد و پرونده راكد واگذاری حق بهره برداری واحدهاي تجاری خدماتی در شهرکهاي صنعتی كاسپين1 و كاسپين2 ( آبيك ) و آوج با حضور متقاضيان بررسي شد كه ، دو قرارداد راکد منجر به فسخ گردید و 12پرونده‌ مطرح شده در هیات برابر رای داور و حکم مرضي الطرفين و نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منجر به اعطای مهلت جهت انجام تعهدات گردید.

وی تصریح کرد: تمامی قراردادهای مذکور مربوط به متقاضیانی است که علیرغم تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هیچگونه ساخت و سازی در زمین صنعتی تحویلی انجام نداده اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته اند.

خانپور با اشاره به آزاد سازي اراضي شهركها و نواحي صنعتي بيان داشت: در طول سه سال گذشته با برگزاري هفت جلسه هيئت حل اختلاف و داوري و رسيدگي 91 پرونده قرارداد راكد، آزادسازی و خلع ید 21 هكتار زمین صنعتی از اراضي راكد اقدام گردیده و در راستای جذب سرمایه گذاران صنعتی دارای اهلیت، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار گردیده و می گردند.

قابل ذكر است متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین صنعتی تحویلی شروع به ساخت و ساز نکنند و زمین‌های صنعتی خریداری شده را راکد نگه دارند، طبق دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار