خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

آموزش و پرورش جان توسعه، رشد و تعالی یک کشور است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش جان توسعه، رشد و تعالی یک کشور محسوب می‌شود و هر آنچه به آموزش و پرورش خدمت شود، زینت کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۴۸۲۱۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲

آموزش و پرورش جان توسعه، رشد و تعالی یک کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در آئین افتتاح دو استخر در ناحیه یک و دو همدان، اظهار داشت: آموزش و پرورش جان توسعه، رشد و تعالی یک کشور محسوب می‌شود و هر آنچه به آموزش و پرورش خدمت شود، زینت کشور خواهد بود.

وی افزود: در چهل سال گذشته مسئولین بسیار برای آموزش و پرورش زحمت کشیدند اما حق آموزش و پرورش ادا نشده است، و حرف اول را دانش آموزان یعنی بچه‌های ملت ایران می‌زنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش وارد ورزش نشود قهرمانی هم ندارد، گفت: امروز این دو افتتاح استخر جزء 10 استخری است که افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدرسه به این امکانات نیاز دارد که سالن ورزشی برای دانش آموزان باشد، اضافه کرد: سند تحول بنیادین می‌گوید حیات طیبه داشته باشید؛ کلمات در آموزش و پرورش بار دارند.

* آموزش و پرورش از ناحیه نیروی انسانی در معرض خطر است

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش از ناحیه نیروی انسانی در معرض خطر است، عنوان کرد: قلب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، فرهنگیان هستند که باید تقویت شوند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم کشور نجات پیدا کند راهی جز آموزش و پرورش ندارد بنابراین باید همه با همه کمک کنیم تا مشکلات حل شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور در طول ۴۰ سال گذشته به صور متوازن مدرسه ساختیم، ادامه داد: بدترین وضعیت مدرسه در شهر تهران است و ما باید حیات طیبه راه بیندازیم تا بتوان به اهداف خود دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اداره این دو استخر باید به گونه‌ای باشد که هم دانش‌آموزان و هم فرهنگیان استفاده کنند.

حاجی‌بابایی در پایان از زحمات پزشکان و معلمین که در ایام کرونا کمک کردند سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات