معاون نمایندگی ولی فقیه در بسیج خبر داد:

برگزاری دوره های مهارت افزایی هادیان سیاسی

در پایان هر دوره سنجش و آزمون کتبی به صورت بر خط به عمل می آید و به نفرات برتر دوره چهارم کمک هزینه اعزام به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۸۱۴۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ قاسم حبیب زاده، معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین،از برگزاری دوره های مهارت افزایی هادیان سیاسی در چهار دوره حضوری و غیر حضوری خبر داد.
حبیب زاده گفت:این دوره ها بنا بر ضرورت بصیرت افزایی و روشنگری هادیان سیاسی و همچنین با هدف ایجاد ارتباط معنایی افکار عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی در گام دوم برگزار می گردد.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین تاکیدکرد:همه اعضای شبکه هادیان سیاسی بسیج و سرشبکه های سازماندهی در طرح تامین می توانند در این دوره ها شرکت کنند.
وی افزود:دوره مهارت افزایی هادیان سیاسی در سه دوره غیر حضوری از طریق کانال معیار در پیام رسان های "سروش" و "ایتا" و دوره چهارم به صورت حضوری از بین نفرات برتر سه دوره غیر حضوری در سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.
سرهنگ حبیب زاده در پایان گفت:در پایان هر دوره سنجش و آزمون کتبی به صورت بر خط به عمل می آید و به نفرات برتر دوره چهارم کمک هزینه اعزام به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار