خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

سپاه از بدو انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها نقش‌آفرینی کرده است

فرماندار نهاوند گفت: سپاه پاسداران از بدو انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها نقش‌آفرینی کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۸۰۵۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

سپاه پاسداران از بدو انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها نقش‌آفرینی کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در دیدار فرمانده بسیج ادارات استان همدان اظهار داشت: سپاه پاسداران از بدو انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها نقش‌آفرینی کرده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش سپاه و بسیجیان تصریح کرد: در شرایط کنونی و مقابله با ویروس کرونا، مجموعه سپاه شهرستان در خدمت‌رسانی به مردم و اجرای مصوبات ستاد، حضوری فعال دارند و امیدواریم در سایه همدلی مسئولان و مشارکت فهیمانه مردم شریف شهرستان به زودی شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه همراهی مجموعه سپاه نهاوند در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان بر همگان آشکار است، تأکید کرد: شهدا نمونه‌های بارز وفاداری، ایثار و پایبندی به ارزش‌ها انقلاب و رهبری هستند که شهرستان نهاوند دارای نمونه‌های بارزی از این شهدا از جمله سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» است، که شناسنامه معنوی معرفی نهاوند است.

وی افزود: توسعه و پیشبرد استان نیز مدیون تلاش‌ها و مدیریت به نحو احسن مهندس شاهرخی استاندار خستگی‌ناپذیر و همراهی و درایت شورای تامین استان است.

احد امیری فرمانده بسیج ادارات استان همدان نیز در این دیدار گفت: با مدیریت جهادی فرماندار شهرستان نهاوند شاهد سرعت در خدمت‌رسانی به مردم، رضایت عمومی و پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان نهاوند هستیم.

در پایان این دیدار با اهداء تندیس سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهدای مدافع حرم از فرماندار نهاوند تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار