خبرهای داغ:
سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

حریق در مجتمع آپارتمانی پنج طبقه در ملایر

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از اطفای حریق در مجتمع آپارتمانی پنج طبقه در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۸۰۴۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸

حریق در مجتمع آپارتمانی پنج طبقه در ملایرحسین روستایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر رخ دادن حریقی در یکی از مجتمع‌های مسکونی درون شهر در یکی از خیابان‌های شهر در 20 متری احمدوند خیابان ایمان رخ داده و اطلاع داده شد.

وی افزود: به محض اطلاع سریع به دلیل حساسیت حریق در ارتفاع فرمانده عملیات آتش‌نشان بهرام رشیدی دو دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به محل اعلام شده اعزام و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتداء اقدام به قطع برق و گاز ساختمان فوق کردند.

سرپرست آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر ابراز داشت: عملیات اطفاء شروع و به دلیل حجم زیاد حریق و دود فراوان، آتش‌نشانان با بستن دستگاه تنفسی و ماسک به درون آتش رفته و در حال اطفاء بوده که به خاطر وسعت زیاد حریق تصمیم به تقاضای نیروی کمکی از ایستگاه عملیاتی شماره ۳ مستقر در شهرک می‌کنند.

وی ادامه داد: با دریافت خبر توسط ایستگاه شماره ۳ بدون فوت وقت اعزام و به محض رسیدن به دیگر آتش‌نشانان ملحق شده و با همکاری همدیگر موفق شدند که حریق فوق را مهار و مانع از رسیدن آتش به دیگر طبقات شدند.

روستایی گفت: در این حادثه خوشبختانه به کسی صدمه جانی یا جراحاتی وارد نشده و در پایان پس از سردسازی محل حریق با تهیه و تنظیم صورتجلسه توسط آتش‌نشانان به ایستگاه خود بازگشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار