خبرهای داغ:
هادی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی (ع)

تجمل گرایی،از آثار فاصله گیری از آموزه های دینی است

مهدی پور گفت: متاسفانه تجمل گرایی که بعضاً بین مسوولان وجود دارد، نشان دهنده دوری از سبک زندگی ائمه و فاصله گرفتن از آموزه های دینی است.
کد خبر: ۹۲۴۷۹۵۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

مهدی پور، هادی سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: نمونه هایی از فاصله گرفتن از آموزه های اسلام در سطح جامعه، چه در مسائل فرهنگی و چه در مسائل اجتماعی مشاهده می شود که از جمله آن می‌توان به مسئله ازدواج و پیر شدن جامعه اشاره کرد.

وی گفت: مسائل اقتصادی یکی از دلایل عدم فرصت ازدواج است که در جای خود مهم و اثرگذار است و نمی توان این امر را نادیده گرفت اما توجه به این نکته مهم است که ازدواج تاکید دین مبین اسلام است و برکات فراوانی در بحث رزق و روزی دارد.

هادی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی اظهار کرد: امروزه برای خیلی از ما سیره زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و رزاق بودن خداوند متعال فقط زبانی است و باور و اعتقاد قلبی به این سبک زندگی نداریم.

وی افزود: از طرفی موضوعات اقتصادی و اخبار اختلاس ها و دست اندازی به بیت المال موجب ایجاد سؤالاتی در اذهان عمومی می شود که این گونه رفتارهای مذموم چگونه از فردی که در جامعه اسلامی زندگی می کند، سر می زند.

مهدی پور اضافه کرد: متاسفانه تجمل گرایی که بعضاً بین مسوولان وجود دارد، نشان دهنده دوری از سبک زندگی ائمه و فاصله گرفتن از آموزه های دینی است.

وی گفت: اگر آموزه های دینی در ما تبدیل به باور و اعتقاد شود و به اصل اسلام همانگونه که هست بپردازیم نه آنگونه که دوست داریم، بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

 

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها