خبرهای داغ:

جلسه ستاد یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهرود+ عکس

جلسه ستاد یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهرود و سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۸۴۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه ستاد یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهرود و سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
در این جلسه که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، امام جمعه شاهرود، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و مسئول حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری و سایر دست اندرکاران این یادواره حضور داشتند در خصوص نحوه برگزاری این یادواره با توجه به ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی و مکان برگزاری و سخنران و سایر برنامه‌ها بحث و تبادل نظر شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف با رعایت مسائل بهداشتی در مدت اخیر با توجه به ویروس منحوس بر توجه به این مسائل تاکید کرد و تعظیم شعائر اسلامی را نیز مورد توجه و دقت قرار داد.
حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست با تاکید بر توجه به برنامه‌های مذهبی و اعتقادات مذهبی مردم بر اجرای این برنامه‌ها با توجه به رعایت مسائل بهداشتی تاکید و از همه دستگاه‌ها حمایت در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در این نشست بر توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و نشر آن در جامعه با برگزاری این یادواره ها و اثرگذاری آن تاکید کرد و بر مشارکت فعال بسیجیان در این یادواره تصریح کرد.
لازم به ذکر است یادواره بیش از ۶۰ شهید طلبه و روحانی شهرستان شاهرود هر ساله در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود که امسال با توجه به ویروس کرونا با تدابیر ویژه بهداشتی اجرا خواهد شد.
جلسه ستاد یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهرود+ عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار