فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز:

فسادستیزی مطالبه دائمی بسیج‌دانشجویی از نمایندگان مجلس

دولتمردان باید بدانند که اگر تحرک لازم را برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی نداشته باشند، منتخبان مردم در مجلس یازدهم برنامه‌های زیادی برای به حرکت در آوردن موتور دولت دارند.
کد خبر: ۹۲۴۷۸۲۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علیرضا نیک‌جو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز ضمن تاکید بر حفظ معیار انقلابی‌گری، عمل به وعده‌ها و دوری از اختلافات حزبی از سوی نمایندگام مجلس یازدهم، بیان کرد: در همین ابتدای کار مجلس جدید، قوانینی نظیر شفافیت آرا نمایندگان، اصلاح قانون کار و پیگیری امر تسهیل ازدواج جوانان را باید در در دستور کار مجلس قرار گیرد.

 

وی افزود: ایران در بسیاری از عرصه‌ها از جمله دفاعی و نظامی نشان داده که یک سر و گردن از سایر کشورها بالاتر بوده و این مطالبه در میان مردم به وجود آمده که در بخش‌هایی چون اقتصاد و صنعت هم به مرحله خودکفایی و عبور از چالش‌ها دست یابیم.

نیک جو گفت: زمانی که از اقتصاد سخن به میان می‌آید، حل مشکلات معیشتی و بیکاری از اولویت‌های مهمی است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: مجلس شورای اسلامی از نهادهای مهمی است که چشم امید مردم به آن بوده تا بلکه نمایندگان خانه ملت، فکری برای بهبود معیشتشان و گذر از گرفتاری‌های اقتصادی آنان کنند.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس نباید در دفاع از حقوق مردم و منافع ملی ذره‌ای مصلحت‌سنجی‌های ضد مصلحت را در تصمیمات و مواضع خود دخیل کنند.

نیک جو ادامه داد: برخورد جدی با مفسدان و رانتخواران قطعاً زمینه‌های امید را در مردم ایجاد می‌کند و با این اقدام، مردم می‌توانند امیدوار باشند که با کنار رفتن مفسدان و رانت ‌خواران، بهبود نسبی در اوضاع کشور حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه فسادستیزی به عنوان یک مطالبه دائمی از نمایندگان در دستور کار تشکل‌های دانشجویی قرار دارد، افزود: شفافیت نمایندگان مجلس خود در عین حال که راهکاری برای مقابله با فساد است، راه‌حلی برای توجه بیشتر به اثربخشی و کارآمدی تصمیم‌ها و اقدامات است.

نیک جو در خصوص تایید یا رد اعتبارنامه جناب اقای تاجگردون نماینده منتخب مردم شریف گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: با استناد به ماده 28 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برخی نمایندگان طی یک اقدام انقلابی موارد مطروحه در خصوص ایشان را به شعبه 12 مجلس شورای اسلامی ارسال کرده که در این خصوص خواستار بررسی مجلس شورای اسلامی با ارسال مدارک و مستندات موجود به قوه قضائیه، ضمن ورود دستگاه قضایی به این پرونده، برخوردی قاطع با افرادی که مفاسد اقتصادی داشته و از جایگاه نمایندگی خود سوء استفاده و یا سودجویی کرده اند داشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز تاکید کرد: برخورد با سواستفاده کنندگان از جایگاه نمایندگی مجلس، می‌تواند اولین اقدام مجلس یازدهم که با شعار مجلسی انقلابی و جهادی تشکیل شده ، باشد و مبارزه با فساد از درون مجلس آغاز گردد بنابراین برخورد با مصادیق فساد در شئون مختلف از مجموعه مجلس تا سایر نهادها مورد مطالبه جریان دانشجویی است.

وی بیان کرد: همچنان که به موضوع اعتبارنامه یک نماینده اینچنین ورود شد انتظار می‌رود که تا حصول نتیجه این مورد ، پیگیری تداوم یابد و نتیجه آن به صورت شفاف به مردم اعلام شود همچنین پرداختن به سایر اولویت ها در راستای نا امن کردن شرایط برای مفسدان اقتصادی قدم‌های اصولی و محکمی برداشته شود.

نیک جو در پایان تصریح کرد: دولتمردان باید بدانند که اگر تحرک لازم را برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی نداشته باشند، منتخبان مردم در مجلس یازدهم برنامه‌های زیادی برای به حرکت در آوردن موتور دولت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار