خبرهای داغ:
در بوئین زهرا اتفاق افتاد

کشف و معدوم سازی 200 کیلوگرم فرآورده‌خام دامی غیرقابل مصرف

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین‌زهرا گفت: در بازرسی از واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهر بویین‌زهرا، 200 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ و آلایش تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف، کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۶۵۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر عباس یوسفی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین‌زهرا اظهار کرد: در بازرسی از واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهر بویین‌زهرا، 200 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ و آلایش تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف، کشف و معدوم شد.


 یوسفی در ادامه افزود: این واحدهای صنفی بدون توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی، اقدام به نگهداری مرغ و آلایش تاریخ گذشته نموده بودند که توسط کارشناسان دامپزشکی از یخچال های موجود در محل واحد صنفی کشف و ضبط شده و متخلفین، به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.


 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین‌زهرا در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف ‌بهداشتی مرتبط با دامپزشکی در واحد‌های صنفی عرضه‌کننده فرآورده‌های‌خام‌دامی، رستورانهاو...، مراتب را به اداره‌دامپزشکی شهرستان با شماره تماس 34222490 و یا شماره تلفن 4 رقمی1512 یا سامانه پیامکی 50001512 اطلاع رسانی کنند.

 

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها