ورزشکاران بسیجی زنجانی این بار با اهدای خون به میدان آمدند

همزمان با روز بسیج ورزشکاران و در پی کاهش اهدای خون به دلیل شیوع ویروس کرونا، جمعی از ورزشکاران و اعضای سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان, با مراجعه به پایگاه‌ اهدای خون به نیازمندان خون اهدا کردند.
کد خبر: ۹۲۴۷۶۳۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

طیب امیری؛مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج  ضمن تبریک فرارسیدن 17شوال روز فرهنگ پهلوانی ونیز روز بسیج ورزشکاران گفت:سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان هرساله در این روز اقدام به برگزاری بر نامه های متنوع  مینمود که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های حضوری لغو شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری این برنامه ها در فضای مجازی برای ورزشکاران زنجانی اظهار داشت:برگزاری مسابقه کتابخوانی زندگینامه شهید ابراهیم هادی از مهمترین این برنامه هاست.

 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان به اهدای خون ورزشکاران بسیجی اشاره وتصریح کرد: یکی از پیامدهای شیوع بیماری کرونا در کشور کاهش مراجعه مردم به مراکز انتقال خون و کمبود شدید برخی فرآورده‌ها و گروه‌های خونی بود.

 

امیری افزود: در همین راستا جمعی از ورزشکاران و مسئولان ورزشی استان امروز در مرکز انتقال خون زنجان حضور یافتند تا در کنار سایر اقشار جامعه به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل کنند.

 

وی در پایان به مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و ورزشکاران دارای مرام پهلوانی  به همت سازمان بسیج ورزشکاران واداره کل ورزش وجوانان استان اشاره ویادآور شد:این مراسم صبح روز پنجشنبه22 خردادماه سال جاری از ساعت 8الی 9صبح بصورت زنده از برنامه« زنجانیم سلام» شبکه اشراق پخش خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات