خبرهای داغ:

تجلیل از ۴ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود

در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ۴ کانون فعال شهرستان شاهرود که در رویداد ملی کانون‌های فرهنگی هنری مسجد کشور ((فهما))شرکت کردند تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۶۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
تجلیل از ۴ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، از چهار کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر شد.
این کانون‌ها از سال گذشته بیشترین فعالیت و عملکرد را در قبال برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های خود در رویداد ملی فهماداشته اند.
رضا مهدیان اظهار کرد:کانون‌ها ظرفیت بسیار خوبی در جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری هستند که می‌توانند رسالت اداره فرهنگ و ارشاد را در تمام نقاط شهرستان اجرا سازند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: شبکه‌سازی و کارگروهی تربیت نیروی خلاق و خوش‌فکر مسجد این ازجمله اهداف تعریف‌شده برای این طرح بوده است که اکنون آن را به یکی از اثرگذارترین جریانات فرهنگی هنری در جامعه فرهنگی و حوزه مساجد تبدیل کرده است وی افزود در سطح شهرستان شاهرود تعداد ۶۸ کانون فرهنگی هنری فعال فعالیت خود در حوزه‌های مختلف قرآنی فرهنگی و هنری همگام با مساجد انجام می‌دهند.
یادآور می‌شود در این مراسم از کانون چهارده معصوم، کانون محبان الزهرا، کانون اخلاص و ایثار و کانون فجر انقلاب شاهرودتجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار