جانشین سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از خبرگزاری بسیج خبر داد

بالغ بر 7 هزار طرح و ایده برای مدیریت علمی کرونا در اختیار بسیج قرار گرفته است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: ساز و کاری اندیشیده شده تا افراد ایده ها و طرح‌های خود را در زمینه بهداشت و درمان با هدف مبارزه با کرونا ارائه دهند.
کد خبر: ۹۲۴۶۸۹۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰

بالغ بر 7000 طرح و ایده برای مدیریت علمی کرونا در اختیار بسیج قرار گرفته است 

سردار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در بازدید از خبرگزاری بسیج، رسانه را یکی از مولفه‌های اقتدار در هر کشوری خواند و اظهار داشت:  آنچه در دستور قدرت‌های بزرگ دنیا است، تغییر رفتار، اعتقادات و در نهایت باورهای افراد می‌باشد که این کار تنها با ابزار رسانه و هنر امکان پذیر است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این سخن رهبری که فرمودند شناخت چالش‌ها، مواجهه صحیح با چالش‌ها، تقویت فضای انتقادی و ایجاد امید در جامعه چهار پیش شرط تشکیل حکومت اسلامی است،  گفت: این چهار کار  وظیفه بسیاری از دستگاه‌ها به خصوص رسانه ها است. رسانه‌ها این قدرت بالقوه را دارند که تصمیمات مجلس، دولت  و شورای عالی قضائی کشور را آن طور که می‌خواهند هدایت کند.

سردار سپهر فضا سازی، ایجاد چالش ذهنی در نخبگان و مردم و گفتمان سازی را از وظایف رسانه‌ها برشمرد و اذعان داشت: رسانه‌ها باید به اندازه ظرفیت خود در راستای فرهنگ‌سازی درست فعالیت کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بسیج  محور عملیاتی گروههای جهادی در کشور است با بیان این سخن رهبر انقلاب که  مدیریت گروه‌های جهادی مختص بسیج است، عنوان کرد: کارهای جهادی و گروه‌های جهادی مختص بسیج است و تنها از سوی بسیج مدیریت و سیاست گزاری می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کرونا پرداخت و همین رابطه اذعان کرد: سازمان بسیج مستضعفین اولین گروهی بود که با وزرات بهداشت وارد توافق شد و  برنامه‌های خود در قالب یک طرح به ستاد ملی مبارزه با کرونا داد.

 سردار سپهر به دریافت 7 هزار طرح توسط افراد مختلف در کشور  برای مدیریت علمی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت:  ساز و کاری  اندیشیده شده است تا افراد ایده و طرح‌های خود را در زمینه بهداشت و درمان با هدف مبارزه با کرونا ارائه دهند و تاکنون بالغ بر هفت هزار ایده علمی در این رابطه به دست ما رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار