دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان با فرمانده تیپ 48 فتح

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از همکارانش با فرمانده تیپ 48 فتح دیدار و ارتقای درجه وی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۴۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از همکارانش با  سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح دیدار و ارتقای درجه وی را تبریک گفتند.

سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان در این دیدار  به فرمانده نیروی انتظامی استان و همکارانش  خیرمقدم گفت.

وی امنیت  و آرامش جامعه را مدیون تلاش های نیروی انتظامی دانست و گفت: در نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در تمامی شاخص های امنیتی هر روز شاهد پیشرفت هستیم که این امر حاصل تلاش  نیروهای خدوم  این نهاد انتظامی است.

 سردار حکمتیان در ادامه به ماموریت های تیپ 48 فتح اشاره کرد و گفت: در آتش سوزی ها، بحران و بلایای طبیعی، کرونا, سقوط هواپیما ، دفاع از مرزها ، نجات افراد در کوه و رودخانه و هر تهدیدی که کشور با آن مواجه شود  حضور پیدا می کنیم  به همین خاطر است که می گوییم ما پاسدار و حافظ دستاورد های نظام و انقلاب  هستیم .

وی جلب رضایت مردم را از مهمترین اولویت ها برشمرد و گفت: باید کاری کنیم که عشق و علاقه مردم نسبت به نظام و انقلاب و ولایت فقیه روز به روز بیشتر شود .

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: برای سردار حکمتیان و همه نیروهای تیپ 48 فتح آرزوی توفیق و سربلندی در وظایف و ماموریت ها را داریم  وآماده همکاری همه جانبه  با تیپ 48 فتح هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار