خبرهای داغ:

امام خمینی (ره) با عمل خویش قدرت نقد و جسارت در برابر ستم را به ما بخشید

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند گفت: امام خمینی (ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفا‌ها دید، اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۰۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن کریمی فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند در پیامی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خرداد ۱۳۶۸، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.
امام خمینی (ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفا‌ها دید، اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه که با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.
۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتنی دارد.
سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد، را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار