خبرهای داغ:

درخواست بسیج دانشجویی برای نام‌گذاری خیابان «مدافعان سلامت» در شاهرود

قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در نامه‌ای از شورای شهر درخواست کرد تا یکی از معابر اصلی شهر شاهرود را به نام «مدافعان سلامت» نام‌گذاری کند.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود طی نامه‌ای از شورای شهر درخواست کرد تا یکی از معابر اصلی شهر شاهرود را به نام مدافعان سلامت نام‌گذاری کند.
در این نامه آمده است: شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه ارزش وجودی فرشتگان سفیدپوش نجات را بیش از گذشته عیان کرده است و امروز تمام اقشار از مردم تا مسؤولان قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند و کادر درمانی کشور در این ایام نشان دادند که از هیچ ایثار و فداکاری در راه کمک به سلامت جامعه فروگذار نخواهند کرد.
در ادامه می‌خوانیم: با توجه به خدمات ارزنده این قشر از جامعه، کوچک‌ترین کاری که در رابطه با بزرگداشت این عزیزان می‌توان انجام داد، نام‌گذاری یکی از معابر به نام آنان است.
در بخش دیگری آمده است: در همین راستا، پیشنهاد قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود نام‌گذاری یکی از خیابان‌های منتهی به بیمارستان‌های شاهرود به نام مدافعان و مجاهدان عرصه بهداشت و درمان و خیابان پیشنهادی، حدفاصل بین میدان امام حسین (ع) تا میدان شفا است.
در پایان درخواست شده است تا نسبت به بررسی این پیشنهاد در کمیته نام‌گذاری شوری اسلامی شهر شاهرود اقدامات لازم انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار