خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی:

ظرفیت‌های توسعه‌ای برق در آمایش سرزمین دیده شود

نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های توسعه‌ای برق نیز در آمایش سرزمین دیده شود، گفت: ما باید روستاها را تقویت کنیم تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۰۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

ظرفیت‌های توسعه‌ای برق در آمایش سرزمین دیده شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عیسی جعفری در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان این شرکت اظهار داشت: شرکت برق یکی از شرکت‌هایی است که در سطح استان رضایت مردم را دارد.

وی افزود: کمترین گله‌مندی‌ها از شرکت توزیع برق است که نشان دهنده تلاش مدیران و کارکنان آن برای تأمین و پایداری برق استان است.

نماینده مردم شهرستان کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسی که مسئولیتی در نظام اسلامی برعهده می‌گیرد باید برای رضایت خداوندی و مردم قدم بردارد تا در روز قیامت شرمنده شهدا نباشد بنابراین تکریم ارباب رجوع باید در رأس امور همه ادارات باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس دو وظیفه اساسی قانونگذاری و نظارت را دارند و همه باید دست در دست هم دهیم و برای حل مسائل و مشکلات مردم تلاش کنیم.

جعفری با بیان اینکه هر استان یک آمایش سرزمین دارد که محورهای توسعه در آن دیده شده است، گفت: آمایش سرزمین باعث می‌شود که همه اقدامات بر اساس برنامه‌ریزی و به صورت اصولی اجرایی شود و خسارت‌ها کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های توسعه‌ای برق نیز در آمایش سرزمین دیده شود، یادآور شد: ما باید روستاها را تقویت کنیم تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار