خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

روز قدس روز افتخار اسلام و انزجار از ظالم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: قدس روز افتخار اسلام و انزجار از ظالم است، چراکه مسلمانان جهان در این روز با اتحادی مثال‌زدنی ندای آزادگی سر می‌دهند و فریاد خشم خود را بر سر ظالمان زمان فرود می‌آورند.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۶۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

روز قدس روز افتخار اسلام و انزجار از ظالم استحجت الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: هر انسان آزاده و خواهان آزادگی از ظلم تعدی به حقوق دیگران بیزار است و این امر را خوش نمی‌دارد و در این حس بیش از دیگر ملت‌ها در مسلمانان جهان بروز و ظهور دارد، مسلمان حقیقی، همیشه تاریخ از ظالمان جهان بیزاری جسته و همواره حامی مظلومان جهان بوده‌اند.

وی با تاکید بر اتحاد مسلمانان برای مقابله با اشغالگری‌ها و ظلم ظالمان گفت: با بررسی دقیق  قرآن کریم و روایات معصومین(ع) و بیانات امام این انقلاب به این کلید واژه می‌رسیم که مقابله با ظالم، دفاع از حق مظلوم است و خوی استکباری و تعدی را از بین میبرد و ثمره آن رشد و تعالی جامعه جوامع بشری و جوامع اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: قدس روز افتخار اسلام و انزجار از ظالم است، چراکه مسلمانان جهان در این روز با اتحادی مثال‌زدنی ندای آزادگی سر می‌دهند و فریاد خشم خود را بر سر ظالمان زمان فرود می‌آورند.

وی در مورد مسئله فلسطین گفت: امام راحل فلسطین را پاره تن اسلامی دانست و برای حمایت از حقوق غضب شده آن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس و دفاع از این حق تضییع شده نامگذاری کرد تا مسلمانان از ثمره وحدت برای آزادی این سرزمین استفاده کنند و پشتیبانی برای مردم مظلوم فلسطین باشند تا به روزی برسیم که قدس شریف از دست این ظالمان رهایی یابد.

دارابی عنوان کرد: در جهان کنونی اگر در مقابل ظالم زمان نیستیم یا رضایت به زورگویی آنها داشته باشیم، ما هم در ظلم انجام شده سهیم هستیم و باید جوابگو باشیم که چرا از مظلوم دفاع نکردیم.

وی در پایان ضمن دعوت از جوانان و فعالان در فضای مجازی برای دفاع در این عرصه و خنثی‌سازی نقشه دشمنان گفت: هر کس به بضاعت خود در این فضا باید نقش‌آفرینی کند و در ایجاد انزجار عمومی از اشغالگری قدس عزیز و محکومیت صهیونیسم جهانی نقش فعالی داشته باشد تا بتوانیم در آینده نزدیک آزاد شدن این مکان شریف را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات