خبرهای داغ:

اعلام برنامه های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شرکت توزیع برق سمنان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، برنامه های بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد حماسه جاودانه فتح خرمشهر در این شرکت را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۵۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
اعلام برنامه های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شرکت توزیع برق سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، برنامه‌های بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد حماسه جاودانه فتح خرمشهر در این شرکت را تشریح کرد.
حمیدنظری گفت: باتوجه به این که امسال، چهلمین سال دفاع مقدس را پیش رو داریم، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و ارزشی مناسبی در بازه سوم خرداد تا خاتمه سال جاری پیش بینی گردیده که در مناسبت‌ها به نحو شایسته‌ای به اجرا در خواهند آمد.
وی به برنامه‌های نکوداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه عکس جاودانه‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در عملیات بیت المقدس، تهیه روزشمار و بروشور اطلاع رسانی دستاورد‌های این عملیات در دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهید منتسب به همکار که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ به فیض عظیم شهادت نائل آمده، از جمله این برنامه‌ها است.
فرمانده پایگاه بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان باعنوان این که سوم خرداد به عنوان "روز مقاومت، ایثار و پیروزی" نامگذاری شده تصریح کرد: تشکیل میزخدمت بسیجیان شرکت در مدیریت‌های توزیع برق، برگزاری مسابقه کتابخوانی الکترونیکی از کتاب " خرمشهر، از اِشغال تا آزادی و پخش فایل‌های صوتی و نماهنگ حاوی روایت گری دفاع مقدس از طریق اتوماسیون اداری و شبکه پیام رسان داخلی، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به شمار می‌رود. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار