آمادگی سازمان بسیج ادارات استان برای کمک به احیاء مناطق گردشگری و بوم گردی

مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج ادارات استان آمادگی دارد در بحت سازماندهی و احیای مناطق گردشگری و بومی گردی به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کمک کند.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۶۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان و تعدادی از کارکنان این سازمان به مناسبت هفته جهانی میراث فرهنگی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  استان دیدار کردند.

سرهنگ ارژنگ تند پور مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک به حافظان میراث فرهنگی استان  بر ضرورت حفاظت از مناطق گردشگری و صنایع دستی استان با محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی و استفاده از این ظرفیت ها در بحث گردشگری و بومی گردی و اشتغال زایی تاکید کرد.

وی گفت: سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد در بحت سازماندهی و احیای مناطق گردشگری و بومگردی در استان به  اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به حضار از  سازماندهی و شناسنامه دار کردن حدود 2500 طرح گردشگری استان خبر داد و گفت:  770 طرح گردشگری در سطح استان ثبت ملی شدند.

مجید صفایی با اشاره به اینکه خبرهای خوشی در بحث گردشگری استان در آینده نزدیک در راه است ،  بر تقویت و همکاری با بسیج  ادارات استان اعلام آمادگی  و تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات