خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

۱۵ درصدمستمری مددجویان کمیته امداد از اردیبهشت‌ماه افزایش یافت

مدیر کل کمیته امداداستان سمنان از افزایش مستمری مددجویان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: مستمری اردیبهشت‌ماه خانواده‌های تحت حمایت با افزایش ۱۵ درصدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۴۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از افزایش مستمری مددجویان این نهاد حمایتی از اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امدادمستمری اردیبهشت ماه را با افزایش ۱۵ درصدی دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: براین اساس مستمری خانوار‌های یک نفره در سال ۹۹ مبلغ ۲۸۲ هزار تومان شده است که این رقم برای خانوار‌های دو نفره ۴۹۲ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه نفره ۶۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار چهار نفره ۸۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفره ۹۸۷ هزار تومان پرداخت خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از هکاری ۵۷ آشپزخانه مرکزی در طرح اطعام مهدوی خبر داد و گفت: با مشارکت خیرن استان سمنان تا دهه دوم ماه مبارک بیش از ۹۵ هزار غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.
وی ارزش ریالی غذا‌های پخت شده را یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان دانست و خاطر نشان کرد: این طرح تنها گوشه‌ای از اقدامات این نهاد حمایتی برای تحقق منویات رهبری در پی رزمایش همدلی و مواسات است.
مسعودیان راد تصریح کرد: تا کنون بیش از ۲۰ هزار سبد حمایتی درقالب اقلام خوراکی بین نیازمندان توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار