خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین

طرح لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی قزوین در حال اجرا است

حق لطفی گفت: طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت از سیزدهم اردیبهشت ماه در راه‌های شریانی این استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۲۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: این طرح ضربتی به منظور ارتقای کیفی راه‌ها و تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده‌ای به مدت سه هفته در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با کاهش میزان بارندگی‌ها تیم‌های امانی و پیمانی این اداره کل عملیات لکه گیری و روکش آسفالت را در راه‌های قزوین_ بویین زهرا _ ساوه، قزوین _رشت و قزوین _زنجان آغاز کردند.

حق لطفی ادامه داد: تاکنون هفت هزار و ۶۵۰ تن آسفالت برای اجرای عملیات در این سه راه شریانی که میزان تخریب آنها نسبتا گسترده‌تر است تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: برای اجرای لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی در این طرح بین ۵۰ تا ۶۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود اما اجرای مطلوب این کار نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: موضوع ارتقای ایمنی راه‌ها امری مستمر است و هیچ گاه پایانی ندارد اما این اقدام بیشتر برای استقبال هرچه بهتر از تعطیلات عید سعید فطر و فصل تابستان در کل کشور کلید خورده است.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها