خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند:

تاکنون مجوزی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در نهاوند صادر نشده است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: تاکنون مجوزی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و اقامه نماز عید فطر در نهاوند صادر نشده است.
کد خبر: ۹۲۴۲۴۱۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱

تاکنون مجوزی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در نهاوند صادر نشده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی مختاری در پانزدهمین جلسه قرارگاه زیستی و ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت :وضعیت نهاوند در حال حاضر زرد است و قابل پیش‌بینی نیست؛ چند شهر از استان لرستان دارای وضعیت هشدار هستند و تردد بعضی افراد از این شهرها به نهاوند باعث نگرانی شده است، چند نفر نیز به علت کرونا در بیمارستان علیمرادیان نهاوند بستری شده‌اند.

وی افزود: تاکنون مجوزی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و اقامه نماز عید فطر در نهاوند صادر نشده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: نسبت به پیمانکارانی که از شهرهای اطراف سبب تجمع کارگران در بخش خزل می‌شوند و روزانه در تردد هستند اعلام جرم کنید تا پیگیری شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نمی‌توان برای همیشه با قوه قهریه با مراسم های مردم مقابله کرد، گفت: باید یک راهکار و تدبیر اساسی ارائه دهیم.

مختاری اظهار داشت: آئین‌های عروسی بعد از ماه رمضان شروع خواهد شد که می‌تواند مشکل جدی باشد، در مراسم ترحیم نیز خانواده صاحب عزا در اوج ناراحتی و غصه است و نمی‌توان از برگزاری مراسم جلوگیری کرد، بنابراین باید راهکار اصولی ارائه داد.

وی ابراز کرد: بهتر است مواد ضدعفونی و بهداشتی و وسائل توسط صاحبان عزا به مردم ارائه شود و بر اجرا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید شده و مدیریت شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار