وقتی همدلی بر ویروس کرونا غلبه می کند؛

توزیع بیش از1800بسته معیشتی، بین نیازمندان شهرستان قدس

خبرگزاری بسیج: همزمان با بیست و‌سومین روز از ماه مبارک رمضان،سومین مرحله از رزمایش طرح بزرگ ‌مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا،در شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۱۰۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،صبح امروز با حضور حجت الاسلام علی رضا متهور ملکی،نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس،حجت الاسلام رضا جوکار،امام جمعه و حسن حبیبی ،فرمانده سپاه این شهرستان،سومین مرحله از رزمایش مواسات،همدلی و  کمک مومنانه در محل سپاه شهرشتان قدس برگزار شد.

در حاشیه این مراسم،حجت الاسلام علی رضا متهور ملکی،نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس،ضمن قبول طاعات و عبادات مومنین،از توزیع بیش از1800بسته معیشتی در این مرحله خبر داد و گفت:این تعداد بسته کمک معیشتی به همت سپاه شهرستان قدس تهیه و‌در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا در سطح شهرستان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه،ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال است،افزود:نیروی های  سپاه و‌بسیج باصلابتر از همیشه ،در همه عرصهای بحران کشور حاضر و خدمت رسانی خود را به صورت مخلصانه انجام میدهند.

حجت الاسلام ملکی در خاتمه با بیان اینکه،این بحران کمک و ‌مشارکت تمامی آحاد جامعه را میطلبد،تأکید کرد:پخش اطعام از مهمترین رسالت  مومنان بوده است و این امر باعث رهایی جامعه از فقرو گرسنگی خواهد شد.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار