مراسم انس با قرآن با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم انس باقرآن خطاب به سبزپوشان سپاه سقز گفت: از لحظه لحظه برکات ماه مبارک رمضان استفاده کنید.
کد خبر: ۹۲۴۱۹۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام جعفر نژاد ضمن عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت ایام شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار داشت: خداوند عزوجل در قرآن کریم فرمودند:《وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ ۗ. وَاللَّهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ 》آیه ۲۰۷ بقره بعضی از انسان‌ها از جان خود در راه رضای خداوند درگذرند که اشاره به شان علی (ع) دارد که ایشان برای حفظ جان پیغمبر از جان خود گذشت و بجای ایشان در بستر او خوابید و با نفس خود با خداوند معامله کرد.

حجت الاسلام جعفرنژاد افزود: هدف از خلقت انسان جلب رضایت خداوند متعال است همانگونه که خداوند عزوجل در قرآن کریم فرمودند:و ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون آیه ۵۶ ذاریات

ایشان به دو نکته برای سعادت و عاقبت بخیری انسان اشاره کرده است؛ نکته اول اینکه انسان باید بنده خداوند باشد و رضایت او را جلب نماید حدود خداوند را رعایت کند و در مقابل خداوند مطیع باشد و نکته دوم اینکه مواظب باشیم برای آخرت چه آماده می‌کنیم، عمر انسان سرمایه اوست و هر لحظه مانند یخ آب شده و از بین می‌رود و باید از لحظه لحظه آن برای سعادت و عاقبت بخیری خود بهره بگیرد همانگونه که در سوره عصر خداوند متعال می‌فرماید: وَالْعَصْرِ إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ انسان‌ها حتما در خسران هستند.


وی در پایان حاضرین در این محفل نورانی را به استفاده از لحظه لحظه برکات این ماه مبارک توصیه کرد و گفت: با قرآن مأنوس باشیم و کاری کنیم که بنده حقیقی خدا باشیم و رضایت خداوند را جلب کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار