تقدیر نماینده ولی فقیه در استان زنجان از فعالیت های طلاب خواهر جهادگر

آیت الله خاتمی امام جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه در استان، طی نشست صمیمی از فعالیت های جهادگران تغسیل شهر زنجان تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۹۲۴۱۹۸۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛آیت الله علی خاتمی ، درنشستی صمیمی از فعالیت های جهادگران تغسیل شهر زنجان تقدیر نمود.

در این دیدارحجت الاسلام حسن صادقی مدیر حوزه علمیه خواهران استان به گزارشی از عملمرد و اقدامات جهادی  قرارگاه زینبیون زنجان به ویژه در گروه تغسیل را ارائه و اظهار کرد: سختی کار در انجام فعالیتهای داوطلبانه خواهران بی نهایت بوده و البته تشویق، همراهی و صبوری خانواده های طلاب زمینه حضور فعال خواهران را  در این عرصه مهیا کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان افزود: تعداد 15 نفر از خواهران طلاب به صورت داوطلبانه از 29 فروردین در آرامستان  زنجان حضور یافتند و زمینه انجام واجب الهی را در فراهم کردند.

آیت الله خاتمی شیوع ویروس کرونا را از ابتلائات خداوند متعال دانست و گفت: شیوع ویروس کرونا یک آزمایش و ابتلا الهی بود؛ در این آزمایش الهی، فقه و فقیه و شرع و حوزه علمیه در زمینه های مختلف این قضیه از اقدامات انجام گرفته تا مدیریت آن، سربلند شد.

امام جمعه شهر زنجان کار جهادی به ویژه خواهران گروه تغسیل را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: کارهای جهادی که طلاب انجام دادند در آینده روشن تر خواهد شد؛ جهادگران مصادیق واقعی«مَن تَعَلَّمَ للّه‏ وعَمِلَ للّه‏ وعَلَّمَ للّه» هستند حضور مجموعه طلاب در این کار جهادی زمینه اغراض مغرضان را برچید.

نماینده ولی فقیه زنجان دلنوشته هایی که جهادگران تغسیل به قلم خود نگاشته بودند را تحسین کرد و توصیه کرد که همه جهادگران خاطرات ایام جهاد خود را به  رشته تحریر درآورند.

 در پایان کلیه خواهران جهادگر لوح تقدیر دریافت کردند.

ارسال نظرات