خبرهای داغ:
استاندار همدان:

لحظه لحظه زندگی شهید «سلگی» توجه به اسلام و انقلاب بود

استاندار همدان گفت: سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» هیچ‌گاه به خودش ضعف راه نمی‌داد، کسی که لحظه لحظه زندگیش توجه به اسلام و انقلاب بود.
کد خبر: ۹۲۴۱۳۳۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

لحظه لحظه زندگی شهید «سلگی» توجه به اسلام و انقلاب بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیدسعیدشاهرخی در آئین چهلمین روز شهادت سردار «حاج محمدمیرزا سلگی» در وصف ایشان اظهار داشت: سردار «سلگی» انسانی متدین و انقلابی و با سوابق انقلابی بودند که زندگی بسیار پربرکت و باارزشی داشتند که جامعه از آن بهره‌مند می‌شد.

وی افزود: ایشان خصوصیات زیادی داشتند و ویژگی متمایزشان که من از نزدیک چه سال‌هایی که توفیق خدمت‌گزاری در نهاوند را داشتم و چه از زمانی که در استان هستم لمس کردم و شما هم حتما گواهی می‌دهید اخلاص ایشان بود، سردار مردی مخلص و باایمان بود.

استاندار همدان با بیان اینکه ایشان هیچ‌گاه به خودش ضعف راه نمی‌داد، کسی که لحظه لحظه زندگیش توجه به اسلام و انقلاب بود، گفت: شایسته بود مراسم تشییع سردار بسیار باشکوه و در خور شأن ایشان برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه در نظر داریم مراسم یادبود ملی بعد از بحران برای این شهید بزرگوار برگزار کنیم، تصریح کرد: با توجه به همت امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه و با همکاری سردار ظفری که فرزند این دیار است نمادی از سردار برای تعبیه در این مکان مقدس آماده می‌شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه شهدای عزیز گروه ابوذر از افتخارات دیار نهاوند است، بیان داشت: مردم انقلابی شهرستان نهاوند برگه‌های زرینی را در عرصه‌های انقلاب رقم زدند.

وب با بیان اینکه نام نهاوند به برکت خون شهدا در کشور بسیار پرآوازه است، اظهار داشت: من به عنوان کسی که همیشه نگاهی ویژه به مردم عزیز نهاوند داشته به وجود تک تک نهاوندی‌ها افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها